Saturday, March 01, 2008

Si asa o sa-i ramana numele :)

Soundtrack: G'n'R - Patience



Motivul alegereii soundtrackului... a fost melodia serii in care am invatat sa conduc :)

Deci... am stat 4 ore jumate intr-o sala de sport sa o vad pe sora-mea trantita de parchet... m-a durut pe mine mai tare decat pe ea, asa ca am cimentat decizia de a nu mai merge ever la o competitie de a ei. Pam pam...

Pe urma am aterizat in rock... stat la o poveste cu Doru, care - culmea - chiar thinks I am smart and cute... Dani, pe care nu l-am mai vazut de pe vremea cand imi rodeam unghiile in Timisoara... Silva neagra, Monte Carlo... a plecat Doru, a plecat Dani, asa ca povestea s-a mutat la Ionut-Andrei-Andi... si ca sa rezolvam problema unde e mai bun junk foodul am ajuns la galaxy... pe urma la mine in fata blocului... Si de aici (dupa o ora de povesti) undeva pe un deal unde era una bucata teren ... si Liana a invatat sa conduca ... a nu ma intreba ce masina... una mare :)

"Liana, USOR! Iei USOR piciorul de pe ambreiaj!" - zise Andi

"Prum, hrum, poc" - zise masina

"ASTA NU E USOR" - zise Andi

Pam pam :)

A se nota:

1. Nici masina si nici gardurile nu au suferit avarii.
2. Liana nu si-a pus mainile la ochi
3. Liana dat martisor lui Rami.

Pam pam

2 comments:

Anonymous said...

inafara de Liana, Rami si Doru oamenii imi sunt profund necunoscuti :( Ce masina mare?

Liana said...

Dani este un tip super misto de demult iar Ionut-Andrei-Andi este unul din copiii cu care ma certam in 'ock... pana acum cateva seri cand l-am batut la darts de sa ma pomeneasca :D