Friday, July 18, 2008

Lui nenea Universul

Cele mai bune planuri sunt alea de moment, ca altele nu ies. Mda. Uite, de exemplu, de vreo 3 ani ma chinui sa ma vad cu Intu. Si sa la SIBIU ffs! La Sibiu, nu la capatul Pamantului. Daca Pamantul are capat. De la inceputul verii ma chinui sa ajung cu Diana la o iarba verde. Bun, hai sa zicem ca planurile pe termen lung sunt mai putin probabil sa come true. Dar cand planurile pentru SAMBATA facute joia noaptea se duc naibii undeva joia la pranz, intre 2 raze de soare si 3 fumuri de Marlboro, incep sa cred ca Universul a pus la cale un intreg complot. Si nici macar nu am cerut prea multe. Doar o balaceala intr-un bazin. Atat. Simplu. Dar nuuuu! Cica mi-am luat portia de daydriming pe saptamana asta, asa ca lasa ca mai vedem saptamana viitoare ce se intampla. Sau peste 2 saptamani. Sau candva. Nu, ma, nu ma revolt. Pur si simplu... de fapt, ma revolt. Come on! Nu vreau un Sandero. Vroiam o dupa-masa. Atat. Da, de acord, am primit 2 zile... dar bonusul? Bonusul, ma??? Da, nenea Universul, cu tine vorbesc. Am fost cuminte, am baut ceai in loc de cola, am terminat bratara lui frate-meu (da, ok, am uitat cui am mai promis bratari si in ce ordine dar am avut sesiune, remember? Memorie suprasolicitata!), mi-am facut o relativa ordine in camera, am zambit frumos si am fost de un realism aproape cinic si dureros. Da, ma, recunosc, m-au apucat si nevoi de comunicare poate prea sincere pentru respectivul moment. Dar asta nu era un motiv sa imi iei bonusul! Ai auzit? Nu era! Nu sunt de acord cu tine. Si intra si tu in concediu. Sau nu te mai uita la noi. Ca cica o sa fie si mai bine. Nu stiu cum s-ar putea si mai bine, dar cica asa o sa fie. Si de obicei are dreptate cand spune d-astea! Asa ca fa bine si revolta-te pe tantari. Pe serpii din baraj. Pe ce vrei tu! Dar give me a break. Pana in iarna, cand incepe stresul de licenta si vegetarea langa calorifer / soba. Si lasa-mi macar vara asta in pace! Si lasa-ma sa imi fac planuri mai mari de 24 de ore.

(Cred ca am facut insolatie azi...)

6 comments:

Ambasadoarea said...

Deci Universul e bulangiu, eu asa zic;)

Liana said...

Sunt perfect de acord. Si acum stii ce a facut? A dat drumul la robinete sa nu ma mai oftic eu ca nu ma balacesc maine in bazin. Macar a asteptat sa ajung acasa...

Ambasadoarea said...

:)
Si tot pt ca e bulangiu, sunt sigura ca maine, am sa bat drumu' degeaba pana la mare, pt ca o sa ninga si-o sa trasneasca, ca asa-s io, baftoasa;)

Bratara mea mai intreaba de mine?

Liana said...

Nu, ma! Tu o sa ai vreme faina, ca are treaba numai cu mine :))

Bratara ta asteapta cuminte. Nu stie exact ce, dar asteapta ;)

Ambasadoarea said...

Sa vezi ce-ti fac daca ma intorc racita si imbrobodita de la mare:))

Liana said...

Shhhht! Nu-l tenta :))