Sunday, July 13, 2008

Din culisele vietii de navetist

Blog scris la lucru, intre 2 pauze de injurat CD-uri. I mean... acuma eu stiu ca sa scrii CD-uri cu XP-ul nu este cel mai genial lucru pe care il poti face si de aia a inventat una bucata muritor NERO (desi cred ca NERO a fost conceput inainte sa se poata scrie CD-uri cu windows). Deci blog scris la lucru. Dupa ce am reinstalat Windows-ul (si amin, nu mai da erorile vietii, in schimb urla antivirusul la fiecare 5 minute ca nu ii este updata baza de date), IE8 (nu, nu folosesc de obicei IE, sunt fan Mozilla, ca tine minte paginile. Dar l-am pus pe nenea 8 pentru "Colonistii din Catan" ... nu intrebati :D) si o gramada de alte tampenii (mai putin winamp si alte chestii care ar fi putut fi chiar utile la ora asta... pentru omorat plictiseala, dar CD-urile sunt acasa, casa este la Hunedoara si Hunedoara poetic de departe in momentul asta - ceva de genul "So close and yet so far"). Deci daca tot ma plictisesc eu la lucru fiind, hai sa ma vait, ca tot eram eu megahepi azi dimineata ca a venit vacanta cu trenul din franta.

Urasc cu toate energiile negative posibile viata de navetist (si pe proful de SAD, dar pe el l-oi dezbate alta data). Ok, cu o completare. Urasc cu toate energiile negative posibile viata de navetist in Romania. Unde microbuzele, chiar daca sunt dotate cu aer conditionat pe care sa il opresti daca te bate prea tare in urechi / cap / masele / alte parti sensibile la curent (da, am trait si minunea asta... de 2 ori in 2 luni jumate de cand ma plimb de macar 4 ori pe saptamana de 2 ori pe zi cu maretele microbuze) il au inchis. Si ventilatia se face prin geamuri deschise. Pe care nu le poti inchide chiar cum iti tuna tie din varii motive. O data, ca poate esti prea departe de ele, poate e prea aglomerat si nu poti ajunge la ele etc etc etc. Ce faci in conditiile astea? Ce e logic si de bun simt. Rogi FRUMOS una bucata cetatean 2/2 care sta pe scaunul de langa geamul deschis (in timp ce tu stai in picioare ca deh... chestia cu piciorul frumos...) sa il inchida, ca e curent si te deranjeaza. Reactia (din nou logica si de bun simt intr-o lume logica si civilizata) ar fi ca geamul sa se inchida fiindu-i aplicat un impuls pe toarta, reactionand cu o forta F1, egala si de semn contrar la forta F care il impinge spre pozitia inchis. Reactia in lumea reala difera putin. Putin de tot. Adica la rugamintea 1, cetateanul 2/2 se uita la tine oarecum dispretuitor. Cand deja insisti pentru ca somnul noaptea este o necesitate placuta si nu simti nevoia sa renunti la necesitati placute din cauza maselelor umflate, cetateanul 2/2 are o replica geniala. Monumentala. Demna de retinut si transmis urmasilor pentru profunzimea profunda... "Domnita, daca ai probleme cu maselele nu mai circula, draga, cu microbuzul". Oh my god!!! I mean... Solutia era atat de simpla! Atat de la mintea cocosului ca acum imi vine sa imi dau pumni in cap ca nu m-am gandit eu la ea... si mai am pretentia ca sunt asa... o persoana cu ceva materie cenusie inmagazinata in cutia craniana. Pai cum naiba, ma, sa nu ma gandesc la asta? O sa zbor pana la Deva. In fiecare dimineata o sa ma urc pe bloc (ca tot e blocat accesul la acoperis), o sa imi iau avant si fal - fal o sa ajung pana in Deva. Geniala chestie prin simplitatea ei. Recunostinta eterna geniului si multumiri sincere universului care mi l-a scos in cale.

Si nu stiu, inca nu m-am obisnuit cu ideea ca a fi navetist beats the crap of fiind student la psiho, de exemplu. Adica ti-e dat sa vezi atatea specimene (dar ATATEA specimene) - mai ales dupa 10 seara incolo - incat, daca mai ai chef si energie de ascultat / studiat muritorul de langa tine / din fata ta poti lejer sa te amuzi / enervezi / iei cu mainile de cap, in functie de cat de tare esti implicat in ce se intampla sau de ce se dezbate. Am zis ca intr-o zi o sa imi iau un carnetel sa iau notite sa share some of the good stuff. Adica de ce sa ma amuz doar eu? :) Si nici o zi nu seamana cu alta. In afara de gropi, da' lasa ca a promis nea primarul ca le repara si pe alea, asa ca trai bun, frate!

Si totusi... urasc cu toata forta energiilor negative viata de navetist. Cred ca totusi pe proful de SAD il scot din categoria asta... poate o sa-si merite locul in ea mai la anul, asa...

4 comments:

Anonymous said...

Felicitari pt blog, in seara asta l-am descoperit. Ai comentat tu cate ceva pe blog-ul lui Dan Fintescu, am dat click pe numele tau si hocus-pocus, iti citesc blog-ul. Nu am apucat sa citesc prea mult pt. ca e 02.56 dar din cat am citit, mi-a placut.

O sa te citesc in continuare si in ceea ce priveste subiectul acestui articol, sa faci naveta este destul de dificil iar oamenii cu fete gri din autocare, microbuze care vor geamurile ba inchise, ba deschise, ba ii rogi ceva si se fac ca ploua sau iti raspund de iti vine sa ii scoti pe geamul ala deschis apoi sa il inchizi sunt oameni care nu au ce sa faca sau pur si simplu le e lene sa gandeasca.

Liana said...

OMG OMG OMG! Comentariile mele (mai mult sau mai putin acide) in diverse parti imi aduc cititori. Carora le mai si place blogul meu. Me a rosit. :)

Ambasadoarea said...

:)))
Deci am murit de ras. Tare de tot replica lui 2/2:))

Liana said...

Tare, dar dureros si enervant de reala :(