Friday, July 11, 2008

Oameni

Liana, ar trebui sa give people a chance! Nu e chestia if you behaved or not. Oricum esti isterica, doar ca ceva mai putin daca nu esti on pain killers. Doar ca unii oameni chiar merita sa get to know them. Si daca pleci de la idei preconcepute s-ar putea sa miss out on a lot of great things and people.

Asta citand din my smart big brother. Ce nu stie el este ca eu sunt isterica variabil, fara legatura cu pain killers-urile sus numite. Si ca isteriile mele se manifesta cu sau fara motiv, variabil, fara legatura cu absolut nimic in afara de viata lor proprie. Si ca da, poate unii oameni merita efortul. Dar omul in cauza a fost atat de mult "in my face" fara sa fie fizic acolo lately incat... frate, am impresia ca nu trebuie sa plec de la 0 cu impresiile despre omul in cauza... ci de undeva de la + infinit in sus. Si nu imi place asta. Nu imi place din multe motive. Dar in principal ca nici my bro si nici cetateanul care se da periodic cu feribotul (si se mai si pierde pe el, dar asta nu spunem la nimeni) nu ma lasa sa am parerea MEA. Formata de mine. Foarte subiectiva, de acord. Dar sa fim seriosi, I've got my reasons. Mai mult sau mai putin isterice, mai mult sau mai putin paranoice. Si daca pentru the bro am o oarecare intelegere, cetateanul care se plimba periodic cu feribotul sa taca acolo. Chiar daca ...

Da, ma, sunt isterica. Si egoista. Si paranoica. Si nu am nevoie de chestii care sa imi alimenteze toate astea. Si nu o sa recunosc asta maine, dar da, omul in cauza seems nice. Cu toate astea, nu o sa ma agit daca nu voi vedea omul in cauza 1 luna atat de tare cat ma agit pentru omul responsabil cu citatul. Dar then again, omul responsabil cu citatul e the big smart bro care stie sa schimbe panoul electric (si a facut-o pe mama fericita pe chestia asta) iar omul privit subiectiv este un om care genereaza semne de intrebare cand totul e fain si discutii filozofice pe trepte la 4 noaptea. Asa ca sa imi fie iertat scepticismul. Si subiectivismul. Si acceptata sa-mi fie isteria.

Fuck it! Am ajuns sa anunt oamenii de la bun inceput. "Hi, eu sunt Liana. Isterica si paranoica. La un moment dat o sa te calc rau de tot pe nervi. Si o sa regreti momentul in care m-ai cunoscut." Nimeni nu ma crede, toata lumea ajunge sa se convinga. Sooner or later. Dar pentru efecte secundare nu veniti la mine, mama ei de treaba! Nu am antidot la Liana. Liana se ia in doze mici si regulate. Si NU i se baga pe gat oameni pe care nu ii vrea.

Clar? :)

2 comments:

Ambasadoarea said...

Ar trebui. Dar nu poti sa dai sanse in stanga si-n dreapta oricui:)

Mie daca nu imi place cineva de la prima... vizionare, tre sa-i creasca stele-n frunte ca sa imi mai capteze atentia...

Tre sa facem un club al femeilor egoiste, paranoice si isterice. Sunt la moda;)

Deci weeekendul viitor la mare, da? O sa te recunosc dupa bratara:)

Liana said...

Weekendul viitor... I wish :-<