Friday, July 11, 2008

Am.

Am exact 5 valuri din marea cea mare (sau asa mi s-a spus, asa ca - neavand cum sa verific - cred sursa pe cuvant).

Am un trandafir aproape roz care se ofileste si pe care nu imi vine sa il arunc pentru ca nu i-a cazut nici o petala.

Am 72 de pagini de chineza avansata imprastiate pe pat.

Am si o mare lispa de chef de cele 72 de pagini.

Am biroul dezordonat si de catava vreme ma calca pe nervi dezordinea (dar nu fac nimic in legatura cu asta).

Am un virus, se pare.

Am revolte nenumarate fata de tampitii care ma fac sa tremur 8 ore pe zi la 16 grade celsius si sa mi se faca rau cand ies in cele 33 de afara.

Am ... vise si visuri si motivatii mai mult sau mai putin logice, mai mult sau mai putin ale mele, mai mult sau mai putin urlate.

Am tantari pentru ca

Am memoria scurta si tot uit sa imi cumpar plasa de tantari.

In the end... am cu ce, ba, am cu ce :)