Monday, July 21, 2008

AMR 16

Pana la ziua in care o sa imi scot orice alarma de la telefon, o sa savurez ideea de concediu si o sa plec. Departe. Acuma, mai ramane de vazut daca spre est sau spre vest. Dar s-a decis ca plecam.

S-a mai decis ca sunt dezastru in bucatarie. Adica in cel mai serios mod dezastru. Am venit eu hotarata acasa sa fac ceva de papa. Ca deh, foamea asta! Si ok, macaroane cu branza. Iumi. Doar ca... macaroanele s-au prins. Oala este compromisa. Bucataria arata de zici ca au trecut turcii in ceva campanie de cucerire prin ea. Dar, exceptand aspectul comercial, macaroanele au fost bune. Milo a mancat chiar 2 portii.

Si cred ca ar fi mai rentabil sa quit my job si sa go backpacking prin Europa. I mean... nu mai am nici un fel de minut pe nici o cartela, costuri suplimentare cauzatoare de infart cand o veni factura, nu mai am credit, nu mai am limita de incarcare... si abia mi s-a schimbat factura. Si culmea este ca nevoia de comunicare, in loc sa se micsoreze, se mareste. Wable.

Ok... dus si pe urma interactiune cu Tzumpi. Care trebuie sa aduca Cronicile din Narnia si sezonul 9 din MASH ca pe Doi nu mai e loc... si gata pe azi. S-a mai dus o zi, mai sunt 16 care se anunta a trece repede. Macar parte din ele.

Vara, here I come :)


3 comments:

Ambasadoarea said...

Esti la o aruncatura de bat:)
Sper sa fie the great summer ever!

Liana said...

Se anunta a fi :)

Dan M said...

:))