Thursday, July 24, 2008

Random (n prim)

Baaaa! Ce puii mei e cu atata ploaie? Acuma, eu inteleg ca Universul incearca sa ma consoleze ca degeaba as avea concediu pe vremea asta, ca mai bine produc ceva daca tot ploua, ca ... Universul nu a aflat probabil ca nu ma afecteaza vremea de afara decat in masura in care imi mureaza baschetii si imi provoaca crize de rinichi. Si ca undeva in Europa asta un gram de soare pentru sufletul meu tot o sa gasesc chiar daca o sa se incapa sa reverse 8423984329 tone de nori peste mine.

Dar nu conteaza. Maine e joi, dupa joi vine vineri, dupa vineri sambata and so on and so forth. Si pana la urma, toate sunt asa cum vreau eu chiar daca nu intotdeauna, chiar daca asta ma face egoista, chiar daca sunt considerata vinovata pentru vietile altora (nu o sa pricep niciodata de ce gigel tre` sa fie de vina pentru viata lui gogu si nu lipsa proprie de vointa a lui gogu de a se lua de pe jos inainte sa il calce-n picioare), chiar daca...

It's gonna be ok, I keep hearing, lately. Yeah... it will be. It is.

No comments: