Monday, July 21, 2008

Duminica...

Bored. Bored. Bored. Work. Work. Bored. Interactiune cu patul. Ca sa ies din starea de bored, m-au scos astia afara. Rock. Pentru prima data dupa mult timp, a fost fun. Partea interesanta a fost cand m-am intors acasa si imi era puscata o siguranta. Noroc ca mama a pus piciorul in prag si a schimbat panoul vechi cu din ala smecher la care nu trebuie schimbate sigurantele... ca altfel stateam fara curent o saptamana sau pana i se facea cuiva mila de mine sa imi schimbe siguranta. Pentru ca 4 ani la POLI m-au invatat ca virgula curentul are o viata a lui. Si ca you don't mess cu viata proprie a curentului. Asa ca nah...

Si maine seara, dupa ce poate imi fac si eu ceva de mancare totusi, o sa pun si ceva poze din miniconcediul de la Cincis. Si o sa ma ocup si de Tzumpi. Tzumpi este... O sa vedeti maine cine este Tzumpo. Nu imi apartine, dar I feel so proud of it de zici ca it's mine, so mine and just mine. Well... pentru cateva zile, pana se repatriaza proprietarul (care nu l-a vazut inca pe Tzumpi) it is :D. Si acum, daca tot am curent, MASH si somn.

No comments: