Saturday, November 10, 2007

And is that all right?

Da, inca am o obsesie pe 9 crimes. Da, inca o ascult pe repeat... singura in playlist... So fucking what? De aia am casti... sa ma satur numai eu.

Sunt in pauza de adunat chestii in pungi. Cica revolutia se va intampla maine... Asa ca I must be ready...

So... rock... sucky rock, plin de copii care habar n-au diferenta dintre queen si europe... plin de creepy faces... adica ma asteptam ca la un moment dat sa inceapa oamenii sa faca schimb de pachetele mici, uitandu-se stresati in jur. Sau poate sunt doar eu paranoia.

Asa ca m-am luat si m-am dus... am baut o cafea la kaufland (probabil de aia tremur acum)... am stat pe banca in parc... dupa a 3-a tigara mi-am facut curaj sa pun mana pe telefon... s-au ridicat si acum voci... dar nu ca alta data si au coborat rapid. Ciudata stare asta seara... si la mine in camera e dezordine. Si cred ca pentru prima data in 23 de ani chiar ma deranjeaza. Dar dintr-o inertie de (tot) 23 de ani, stiu sigur ca nu voi face absolut NIMIC in legatura cu asta. Dar absolut nimic.

Si cred ca o sa-mi caut tutoriale de photoshop... si ma intreb de ce nu am avut avantul asta razboinic asta vara cand nu aveam nimic de facut sambata noaptea... nu acum, cand ar trebui sa vad ce vor actionarile electrice de la mine, ce vrea kktul ala de java... etc etc etc...

Oh well... ma ridic. Sa arhivez chestii in pungi. Ca maine noapte sa am ce pune la loc, ca tot tre` sa ma trezesc luni dimineata devreme... Si luni seara iar accelerat. Nu stiu de ce, azi nu ma incanta ideea...

No comments: