Friday, November 09, 2007

Radicalitate

Daaaaa... ce face orice om normal cand simte ca are nevoie de o schimbare? Cum adica ce? Baga foarfeca in par. Sau se abtine, aducandu-si aminte de ultima asemenea tentativa si rezultatul ei. Asa ca, abtinandu-se, isi face programare la tuns.

Se trezeste la 9 dimineata (on a free day), bea o cafea in picioare la un chiosc cu cafea ieftina si buna, cu un cetatean care provoaca zambete din cand in cand si debusolari din ce in ce mai des... Se ajunge frumos la tanti cu foarfeca...

"Stiti... vreau ALTCEVA... dar stiti... nu foarte radical..."

Daaa... cine m-a vazut de curand stie fosta lungime a parului. Eh, acum parul meu acum 12 ore lung are tepi. Da, tepi. La spate. Si toata chestia asta... e kindda emo like si da, ati ghicit, radicala. Hmmm... Asa ca azi m-am admirat foarte mult, in 2 oglinzi. Sa ma obisnuiesc eu cu mine.

Sunt foarte curioasa cam cum va reactiona Limpi la freza mea. Dar avand in vedere ca pana o sa vada el parul meu rosu probabil va creste la loc... Uhm, that is another story si nu simt nevoia sa ma enervez la loc.

Soooo... eu radicala. Si inca nedumerita daca imi place sau nu.

Dan zice ca e altceva, in the good way. Di se va exprima duminica, la o cola, in rock. And the rest is history :)

No comments: