Wednesday, November 21, 2007

Deci NU

Mi-a spus cineva astazi ca sufar de "complex de superioritate". Evident, am protestat. Evident, am integrat si am ajuns la concluzia ca poate... poate are dreptate. Ma calca pe nervi cand ma critica cineva, chiar daca e constructiv. Ma calca pe nervi daca nu e my way. Ma calca pe nervi orice. (Azi chiar orice). Nu stiu daca se traduce exact prin "complex de superioritate" dar clar ceva trebuie imbunatatit. Chiar daca I lack people skills.

In alta ordine de idei... am vrut sa o pleznesc pe o tipa care face remarci cretine vizavi de "prezenta" mea la scoala... Ca tot spuneam eu de complexul ala. Nu stiu daca asta intra la complexe de orice fel, dar viata MEA e a MEA si prea putini oameni (alea 2 clar nu) stiu de fapt cum e, ce mi s-a intamplat in ultima vreme... Si nu, daca chiar o sa imi iau examenele si laboratoarele nu inseamna ca am dat spaga... Inseamna ca am dat 300 de mii pe saptamana pe cafea. Si ca dupa sesiune o sa fiu cu perfuzia de calciu in vena. Dar da, complex de superioritate sau nu, chiar ma enerveaza eticheta asta. Nu am dat spaga, nu voi da spaga pentru un laborator sau examen. De aia am dat in anul 3 examene din anul 1... si daca anul asta chiar sunt un 0 absolut pe contract (vorba Dianei) nu inseamna ca in anul 3 am facut plicuri si pachetele. Se poate trece o sesiune si cu cafea si insomnii, nu numai pe modelul nou.

Trecand peste asta... mi-am pierdut ideea. I need a hug. A real hug. Si 2 zile departe de tot. Iar. Adica... acuma stiu ca trebuie sa zambesc frumos, sa fiu suportive and shit dar... nu pot. Nu vreau. Nu pot. Stiu sa mint, recunosc. Dar acum nu ma simt in stare...

No comments: