Friday, November 16, 2007

Ca si o concluzie pe azi...

Azi am ajuns la concluzia ca nu am prieteni... ok, e cam dur spus si imi cer scuze. De fapt, nu prieteni. O viata sociala constanta. Adica, fuck! Sunt cateva orase in care daca aterizez clar am cu cine sa beau o bere (doua, multe) cam oricand. Si culmea impertinentei, in Hunedoara nu. Adica chiar nu. Si ma calca pe nervi chestia asta....

Exista oameni care apar asa... pentru o perioada, dispar cand au ei chef si fara a avea bunul simt sa anunte disparitia in cauza, exista oameni care sunt legati de alte orase, exista oameni cu alte preocupari... si exista Liana... care ar bea o fanta vineri seara cu ceva interactiune pe langa, nu citind catavencu (care e funny, dar e un ziar for fuck's sake!!!)

Nu, nu vreau sa imi plang de mila. Sunt doar putin uimita si putin contrariata... cum am ajuns aici???

1 comment:

Anonymous said...

pe drumu batatorit... he he he... ca pe campie e oi... he he he
he?
:P