Sunday, November 25, 2007

Febra listelor



Intre 2 cursuri de actionari astazi, la lucru (evident, doar n-o sa stau sa invat acasa, ce naiba!) m-a apucat mania listelor.

Lista cu materii, prezente, examene, ce vrea fiecare de la mine (cred ca e primul moment in care ma bucur ca nu am materii pe 7 saptamani si / sau partiale).

Pe urma mi-am dat seama ca inainte de Maria Sa Sesiunea vine ceva si mai important... Craciunul. Asa ca am luat o foaie noua si am facut o alta lista. Cu oamenii la care vreau (nu trebuie, vreau) sa fac pe the old fat Santa (desi nu sunt nici fat nici old)... Buuun, lista facuta. Blocaj. La categoria CE.

Asa ca daca aveti idei / dorinte / bla feel free to share. Sunt open minded.

(Si ca o paranteza fara legatura cu listele... la 1 noaptea killa avea chef sa ma deplasez la el sa ne jucam fifa... si melodia e kindda ok)

4 comments:

Carina said...

Ce temperament ai? Nu de alta, dar si eu sunt paranoia cu listele... Si-s melancolica!

Liana said...

:)) la mine asta e o exceptie... de obicei las totul pe ultima clipa, fara liste, fara plan, fara nimic.

temperament... uhm... dunno? :)

Anonymous said...

eu vreau....3 zile la munte, un fular albastru si orbitor vol 3...ordinea de impachetat e aleatorie, dar obligatorie :))
;) btw mosul numai aduce cadouri, nu le si primeste:P
aaa....pt sebi...o bicicleta si un abonament la sala, 3 masele de la zana maseluta si 6 baxuri de cola...:))

Liana said...

bicicleta??? BICICLETA??? si... aaaa... poate imi spui si mie cum se pot impacheta 3 zile la munte :P