Thursday, November 08, 2007

O tigara si un pahar de fanta

Cand se va termina tigara, am pretentia sa fii terminat de scris. Calmat. Whatever.
Deci... unii oameni sunt de-a dreptul... cah! Yeah, cah! I mean, dupa parerea mea in momentul in care ti se pune pe tava, aproape cu fundita, un job nu stralucit dar oricum way better decat orice ai facut inainte (si implicit mai bine platit) te agiti mai tare decat daca te-ai fi zbatut pentru el. Nu? Adica... frate, unii oameni chiar au avut incredere in tine, chiar s-au bazat pe tine. Si mi se pare de cacat atitudinea de "daca mi s-a oferit sunt prea bun pt universul asta oricum, de ce sa ma mai agit?".

Yeap, people are evil.

In alta ordine de idei, am descoperit cum sa-l hranesc pe Trei. Si cum sa-l mangai. I got bored really repede, dar am descoperit, da?

Si mai e aproape jumatate de tigara. Si ploua, si e frig si chiar am chef de o cola deseara in rock. Asa ca probabil iar voi studia lumea. Daaar va fi cola in rock. Si gata..

Si nu, inca nu m-am calmat :-<

No comments: