Tuesday, November 20, 2007

Padadabuuum

Mmmm... insomnie. Adica e numai 10, dar mie mi se pare extrem de devreme, nu am nici o intentie sa adorm curand... Incep sa ma obisnuiesc. Adica de cateva nopti adorm tot la ore mici, ma trezesc la 7, nu sunt in stare sa vorbesc coerent pana la 10 (cand minunea se intampla dupa 2 cani de cafea si eventual ceva cola).

Azi am reusit performanta sa ajung la scoala. Si am constatat ca mi-e dor de ea... Asa ca am venit acasa cu avant razboinic de a pricepe java si eventual de a ma apuca de proiect. Am proiectul lui Dan (multumiri eterne si o bere cu prima ocazie), am cursuri... mda... ce nu am luat eu in calcul a fost prinderea de urechi mult mai repede decat ma asteptam. Asa ca maine se ia frumos teancul de cursuri listate la lucru si se citeste cu atentie maxima... Oricum ma omoara semestrul asta. 4 examene, 3 colocvii si 2 proiecte. I mean... fuck off!! Mi-e mila de oamenii care mai au si restante pe langa (yeah, I'm showing off).

Si mi-e frig. Mult prea frig. Si am nevoie de interactiune. Cu OAMENI. Cu fum si cola si fara taste. Ar trebui sa ma duc mai des la scoala... Uhm...

So... Grey... si pe urma... Somn? :) Candva...

2 comments:

Anonymous said...

432... foarte fain filmul... evident dur si evident e o problema pentru mine... dar se face iarna si n-o sa mai fie asa cald in cinematografe... si... si asta ar trebui sa -mi rezolve favorabil problema....

Liana said...

432 as vrea si eu sa il vad...