Saturday, November 03, 2007

Bucuresti, here I come :)

Da da da! Da da da!
(pe ritm de OCS, da?)


Zambesc ca tampa de 2 zile. Adica azi e sambata. De 37 de minute este sambata. Peste 48 de ore voi fi intr-un accelerat sufocat de caldura (ar fi bine sa fie asa, ca nu tare stiu unde gaseste Cata inghetata la Mc cu 8000 vechi:) ), jegos si mult prea incet pentru nevoile mele de a respira aer de sud. Si de a spala creierii. La 800 rpm (politehnistii intelege-vor).


Aer nou. Cu oameni de demult, dragi si la care le simt lipsa. Fara hipioti. Fara nimic. Eu. Eu fara masti, eu fara nimic. Doar eu. Care va dansa in metrou. Care va bea frappe la Spring Time. Pentru respectarea traditiei de acum prea mult timp.


Si cand ma voi intoarce... Voi baga in seama si scoala, voi stii sa ignor ignorarea, voi stii sa nu ma mai enervez pentru chestii care nu sunt acolo, voi stii sa vad ce e real si ce nu, voi... aaaa...


Si dupa Bucuresti, daca finantele vor tine cu si anume eu, 2 zile la Timisoara. Cu o bere in Alf. Si / sau Thare daca vor oamenii. Si orice. Nu conteaza. Oricum inca voi fi high de Bucuresti. Si... aaaa... atat :)


Zambesc. Si da, se poate spune ca fericirea-i un lucru mic. Un rucsac care a fost dat jos de pe dulap si care maine seara va fi umplut cu o gramada de chestii.

6 comments:

Unknown said...

nu stiu ce te incanta atat de mult la orasul asta... e frumos dar din pacate e locuit

Liana said...

shhhht! eu si orasul asta avem o istorie :)

Unknown said...

sa va las singuri ?

Liana said...

:)) nu-i nevoie ;))

Anonymous said...

>:D< distractie... sa nu-ti uiti apararul foto acasa:)

Liana said...

hmmm :-? sta cuminte pe birou, langa rucsac, de aseara. se va lua, se va lua :)