Saturday, November 10, 2007

TV will kill you

Deeeci... am facut marea tampenie sa inchid calculatorul inainte sa mi se faca somn si sa deschid televizor. Ce mi-a provocat dureri de cap decat cele existente:

- reclama de la ALTEX ... aia cu mosii si televizorul si ceasurile de sah. Ma rog, in afara de "catehalatu" si "batman - batman", cam toate reclamele la altex sunt cel putin cretine.

- reclama aia la nush ce... cu finala cupei de cartier la ping pong, in care tipa se isterizeaza si apare un nenea in costum pe post de inger pazitor cu ursuletul, florile, cadoul bla bla. Acuma... da, femeile sunt isterice cand e vorba de "gigel, iubire, iar ai uitat de aniversare / bday / ceva". Dar de aici si pana la a generaliza in halul asta (de exemplu, stiu tipe carora li se profund rupe de chestia asta - nu, i'm not the case) sau a insulta in asemenea hal inteligenta feminina... fuck off!

- campania electorala. Adica, neoficiala inca. Dar fiecare muritor colorat politic apare cu absolut orice ocazie la orice post de teveu. Spre nenorocul meu, detin parinte care lucreaza in presa. Din nou spre nenorocul meu, materia mea cenusie inregistreaza involuntar informatii... asa ca "liana stie" cine, ce gigel isi face de fapt campanie electorala inca de acum... trist.

- stefan banica jr. Nu stiu de ce. Ma dispera fata lui. Am stat 5 secunde pe protv si a reusit sa imi ridice tensiunea (dar durerea de cap tot nu a trecut, deci nu e de la tensiune).

- si tocmai am adaugat pe lista reclama la millenium. Chhhh!!!

Concluzie: maine, dupa marea revolutie anuntata la mine in camera (evident, eu nu am avut nimic de spus pentru ca eu ma vait ca ma trage curentul bla bla bla), voi pune mana pe telefon si voi suna la alpitur sa imi mute ip-ul de pe calculator pe Doi. Mare tampenie ip-urile astea la alpitur. Si maria sa Grey se va descarca, ca sa nu mai fiu eu nevoita sa ma uit la teveu... ca sa oarecum parafrazez OCS...


3 comments:

Anonymous said...

dar reclama la cascaval cu nenea care ridica receptorul si apune ceva de neinteles... concluzia fiind "Stam bine pe cascaval"
dar reclama la mazarea "Uncle cu-copil-cretin" care se incheie apoteotic cu "Au si ele casa lor. Pastaia! Te-ai prins?"

Liana said...

well, daca e sa o luam asa, ar trebui sa ne stoarcem creierii sa gasim reclame BUNE. sunt tona de ele proaste... eu dadeam exemple din cele 10 minute de "telecomandit" pana am cedat nervos. :)

Anonymous said...

Da, ai dreptate...