Tuesday, September 23, 2008

10 things that make me special :D

De aici citire cica trebuie sa spun 10 chestii care freak me out. Cu conditia sa fie funny.

Hai sa vedem...

1. Sa mi se strice cuptorul cu microunde si asa sa raman fara paine prajita la 1 noaptea (sau fara mancare calda la orice ora for that matter).

2. Sa isi schimbe Cata numarul de telefon si sa nu il mai pot suna pe 23 / 24 septembrie in jur de 00:00. In fiecare an :)

3. Pe sor-mea sa o captiveze atat de mult (viitoarea) cariera de "militara" incat sa nu imi dea sansa sa fiu matusa de gasca in timp ce ea ar fi mama cea rea care nu le da voie plozilor sa bea Cola.

4. Ca tot veni vorba... sa dea Coca - Cola faliment. Adica... mai bine ma omorati direct.

5. Sa se desfiinteze trenuri, autocare, avioane si sa trebuiasca sa imi fac scoala de soferi.

6. Soferii de maxi - taxi pe ruta Hunedoara - Deva. Intr-o buna zi unul tot o sa ma ia la bataie la cat de mult vociferez ca nu isi respecta programul.

7. Paianjenii. Daca ma musca unul si ma transform intr-o SpiderLady? Nu imi plac hainele mulate. Plus ca sunt mult prea lenesa (da, mama, te las sa dai aprobator din cap) sa salvez lumea de la ditrugere totala.

8. Sa nu se tina mama de cuvant si sa nu imi mai gasesc intr-o zi cand vin acasa camera la locul ei. (Please oh please nu te tine de cuvant!!)

9. Sa nu care cumva sa gasesc jocul dupa care plang de 2 zile si saptamana viitoare sa iau iar bataie rau de tot :))

10. De inca o leapsa pana la anul. Frate, chestiile astea te fac sa gandesti prea mult :))

Si ca sa fie totul bine, leapsa i-o fac cadou de ziua lui lui Cata (La Multi Ani si ai voie sa imi zici ceva de dulce), lui Cris (de la mine citire am schimbat y-ul ala ca imi lovea retina... plus ca vad ca ai avant la dat din taste) si lui Dan (stiu ca o sa dureze, dar mai stiu ca o sa merite :) ). Si oricui o mai vrea :D

Happy, Ambasadoarea? :P

7 comments:

Ambasadoarea said...

Happy, happy:D

Anonymous said...

Ok ok, lucram la leapsa :)). Nu azi, nu maine, pe weekend probabil, nu ca ar trebui sa iti dau raportul dar na...
Ce ai mai cu y-ul meu si cu avantul meu la taste? :))
P.S. Nu scoti moderatia la comentarii? Ziceam si eu...

Liana said...

@Ambasadoarea: ma imbucurez profund.

@Chris: din cadegoria ady, afynel, adyna si alti draci nu suport y-ul in nume decat daca e asa trecut in buletin. Si moderarea comentariilor nu exista intr-o vreme, dar a aparut necesitatea ei. Cand necesitatea nu va mai fi considerata necesara (va place exprimarea mea de la ora asta, nu?) va disparea si moderarea. Pana atunci... :-"

Anonymous said...

Oooo vad ca problema cu "y" ii mai grava .....si sa iti scriu chiar numele tau cu "y" e de-a dreptil obscen pt tine...scuze Liana nu o sa se mai intample(numai asa in gluma):P

Liana said...

Asa sa-i ramana numele :D

Dan M said...

ok...:) comming soon...

Liana said...

Asteptam, asteptam :)