Friday, September 12, 2008

"Traim in Romania"

Da, ma, da. Acolo. Ca de aia ne cheama ROMANI. Ca daca am sta in Belarus ne-ar chema altfel.

M-am ofticat rau. Am citit aici un post care a starnit un luuung sir de injuraturi. Nu la adresa romanilor, in general. La adresa acelui roman (a se citi autorul) si altor asemenea lor care si-au pus simpatic ochelari de cal si recita asemenea lozinci. Chiar si pe post de bancuri. Mi s-a acrit mie. Ne vaitam in fiecare zi in ziare, la televizor, pe strada, la vecina de vizavi de reputatia pe care o avem in Europa dar nu avem nici cea mai mica jena sa aruncam cu noroi (noi) in noi cu orice ocazie. Si asta (nu altceva) ne face in primul rand un popor de tampiti. Ca in loc sa zicem ca "uite, ma, ala care a dat gaura in gaura macaroanei a fost roman" noi ne apucam sa analizam daca gaura in gaura macaroanei e pe centru. Si cum a ajuns Gigel sa dea gaura in gaura? Clar a avut pile, relatii, bani de spaga. Mentalitate tampita! Care o sa ne tina (ca popor) unde suntem sau chiar mai jos mult timp de acum inainte. O idee mult mai desteapta despre chestia asta... aici.

La polul opus, azi mi-a placut Happy Hour-ul lui Maruta (zici ca am trait un episod tematic din Grey's Anatomy) in care a laudat fiecare medalie obtinuta la olimpiada. Si a facut misto de Indiggo (cu 2 g, da?) care intra in categoria "people that make Romania suck everywhere". Dovada:



Si alta:



Macar intr-un final s-au trezit (chiar si) aia la realitate si le-au explicat sa se lase de meserie... Fraaaate.

6 comments:

Ambasadoarea said...

Bai, eu nu suport romanii care ii injura tot pe romani, care ii cred pe romani cele mai incapabile si execrabile fiinte de pe planeta, mai ales ca unii dintre cei care ii injura abia au terminat 8 clase si alea eventual cu spaga.

Desi suna a cenzura si discriminatoriu si contravine drepturilor si libertatilor oamenilor, unora ar trebui sa li se interzica dreptul de a-si spune parerea.

De Indigoase ce sa zic?! Traiesc pe langa...

Anonymous said...

Romanii is destepti, dar nu se arata, nu de alta, dar n-au loc de aia nedestepti. Si e mai usor sa ii arati cu degetul pe aia prosti.
Fetele Indiggo sunt geniale, mai tari ca Seinfeld, dar nu le vede nimeni potentialul :)

Liana said...

Da, ma, da :)) Sunt niste genii neintelese... urmatoarele Eminescu ale natiunii :))

Anonymous said...

in semifinale
http://www.youtube.com/watch?v=-xf3OwNw0l0

Liana said...

Hahahah! Am gasit si huiduielile lui dy. Sau ma rog, pe care nu le gasea ea.

Andreea R. said...

Indiggoagele cica erau intr-un show-parodie si d-aia cantau in asemenea hal si faceau ca toate alea p-acolo :)