Monday, September 22, 2008

Toamna se numara ceva

Eu momentan numar, plina de draci, minute. Alea 21 care sunt mai variabile decat vremea de afara pana vin si (sper eu) ultimele 2 drivere pentru Doi. Pentru ca eu habar nu am unde e CD-ul (DVD-ul, ma rog) pe care nenii din fabrica au pus frumos toate driverele care mi-ar trebui. De asta am primit acum 2 zile o cutiuta pt CD-uri... sa mai si tin minte unde le-am pus.

- Hai, ma, ca l-am vazut eu pe acolo!
- Pe acolo... pe unde?
- Prin CD-urile tale.

Da. L-o fi vazut El, candva. L-am mai vazut si eu. Doar ca la mine CD-urile stau intr-un soi de gramada care periodic cere varf. Plus ca de cand l-o fi vazut El, am mai facut ordine in ele. Da, ma! Eu. In CD-uri.

Ma rog, nervii au inceput sa se numere azi dimineata. Cand am incercat la lucru sa ii dam viata lui Doi si Doi s-a incapatanat sa nu faca nimic. Ne arata un desktop simpatic si ... atat. Mori!

Asta pentru ca aseara, dupa povesti si povesti si sarmale (te prind eu, Brotacel!) si alte povesti si inceputuri de povesti si planuri si musli fara lapte din care s-au pescuit prunele si bananele si stafidele... ma rog, aseara ne-am adus noi aminte cum in tineretile noastre am fost campioni la Worms Armageddon. Si am inceput un soi de pissing contest pe care am ajuns la concluzia ca il putem solutiona foarte usor. Deci, cat noi am terminat (in sfarsit, ca ne-am chinuit vreo 2 zile) de vazut The Terminator (da, ala din '84, cu freze shoade si arnold tanar si tot urat) au venit si viermii. Ce nu stiam noi era ca viermii erau virusati. Rau de tot. Atat de rau ca s-a necesitat reinstalare de windows. Fara drivere dupa cum spuneam.

Si ma oftic. Rau. Pentru ca planuisem saptamana de antrenament la viermi. Pentru ca azi noapte, pe la 3 jumate cand am concluzionat ca mai avem si joburi azi si alte alea si eu am si adormit, luasem bataie, reusiseram sa ne certam pe cine cat de aiurea joaca, sa facem pariuri, sa... in fine, ideea e ca am luat bataie rusinoasa. Dap, si (nu) mi-e rusine sa o recunosc. Dar am eu vreme pana data viitoare sa ma pun la punct :)

A, si azi in semn de revolta pe virusii mult prea destepti am zis ca imi cumpar jocul. Si l-am si gasit pe net. La incredibilul pret de 23,23 lei. Horaaaay! Asta a fost in primul moment. In momentul 2 am strambat din nas. Taxa de transport... 25 de lei! Mai muriti, ma! Da' ce faceti? Veniti pe jos cu el pana la usa? Chhhhh!!!!

Si ca o ultima chestie demna de marti 13 si pisici negre, am prajit plastilina prea tare. Si albul a devenit un soi de maroniu... I don't like cuptorul normal... :(

Si gata :)

6 comments:

Anonymous said...

Eu cand vine vorba de pierdut la orice joculet pe lumea asta, ma loveste amnezia grav, si uit ca am luat-o in frezuca :)).
Jocul 23, transportul 25, ceva mai superb de atata nu exista :))). Poate vin viermii pe jos, de aia costa atata. Ar fi totusi de inteles.
Ai prajit plastilina in cuptor. Doamne Liana te rog spune-mi in ce scop sa pot dormi la noapte :))

Liana said...

FIMO. Un soi de plastilina care se modeleaza si pe urma se prajeste in cuptor ca sa ramana tare si sa nu se mai poata modela. :)

Anonymous said...

FIMO, bun, cat traiesti, inveti. Dar eu eram curios in ce scop. Daca vrei, daca nu, mintea mea murdara, lucreaza non-stop, cine stie ce presupuneri mai face :))

Liana said...

In scopul cimentarii pentru eternitate a operelor de arta :))

Anonymous said...

Saru-mana, pot sa dorm linistit. So, you are an artist you say, nice, nice.

Liana said...

Evident ca nu sunt. Dar nu mai zi la nimeni :D