Friday, September 26, 2008

Intre ceva

Daca as putea sa imi dau demisia, sa stau acasa si sa ma uit la ploaie, sa beau ceai, sa joc Worms si din cand in cand sa mai citesc cate o carte (chiar n-am mai citit de mult) fericirea mea ar fi perfecta si infinita.

DAR factura la telefon refuza cu incapatanare sa se plateasca singura. DAR anul 5 cica vrea sa inceapa. DAR cica merg regulat la dentist.

So, momentan fericirea mea se rezuma la 10 minute, la lipsa de somn cronica (iar), la ... la diverse chestii care nu au legatura decat tangentiala cu statul acasa si uitatul la ploaie.

Si fara nici o legatura... my favourite picture de la my x dad's wedding (ce nu-i bine in propozitia asta?). Noroc cu noi pe acolo ca altfel... >:)



(Da, El era in blugi si tenesi si da, am fost mega mandra de El.)

No comments: