Wednesday, September 03, 2008

Cine si de unde

Pentru ca oricum am de invatat, m-a ros o curiozitate maxima... cine si de unde a aterizat la mine pe blog, by search engines. Nu stiu exact daca sa ma amuz sau ma sperii :))

Hai sa vedem:

- 8.91% - vreau sa ma marit - pai, marita-te, tanti. Te tin eu? Sau credeai ca la mine pe blog gasesti reteta maritisului? Sau ceva anunturi de potential - viitori soti disponibili? Mai cerceteaza, mai cerceteaza :)

- 5.94% - donez rinichi - Ahaaaaa! Si ai constatat ca si eu? Sau tu imi dai unul fara nisip / pietre la schimb???

- 5.94% (dap, egalitate) - ma marit - Felicitari, casa de piatra. Dar de ce ai cerceta pe google aceasta informatie??? Hmmm....

- 4.95% - amr 16 - Pana la ce??

- 2.97% - poze cu oameni ciudati - Acuma stiu ca nu sunt eu de felul meu normala, dar de aici pana la "poze cu oameni ciudati"??? Macar ai gasit ce vroiai, marete cautator??

Vroiam sa fie top 5, dar la egalitate...

- 2.97% - vreau sa ascult muzica ozone - Pai, Gigel, tata... de YouTube ai auzit? De dc? De winampul personal??? Nu? Cauta asta pe google data viitoare.

Chestie bizara... in 1 septembrie cineva a cautat "binus ionut" si a ajuns aici. Si in 2 septembrie "bristena" cu acelasi rezultat. Hmmmm... de Bristena, cu nume, nu imi aduc aminte sa fi vociferat pe aici. Nici de Binus Ionut. Dar fie. O fi google-ul ceva clar vazator.

Cautarea infinita a unuia m-a facut mandra... "tenisi dada romania". Ha! Tenisii mei rusesti sunt considerati dada de maria-sa, atotputernicul Google. My tenisi rule.

Ma intreb maine cine ce mai cauta :D

8 comments:

Ambasadoarea said...

Mda, deci ai frecat matzu' in continuare, pe ziua de azi:)

Faci si tu ca mine, de fiecare cand TREBUIA sa invat, mi se parea ba ca mi-e foame din 5 in 5 min., ba ca geamul e un pic murdar si ma deranjeaza (eu care, de fel, nu sunt prea saritoare la treburi din astea, sa ne intelegem), ba ca mi-ar prinde bine o plimbare, sa ma relaxez un pic, dupa numai 5 randuri citite...

Liana said...

Hai ma ca mai am numai juma' de materie. Si o noapte intreaga for it.

Anonymous said...

si nu cauta nimeni subiectele de la examen ca sa dea de tine?:))

Liana said...

Aparently not :)) Oricum nu la materia asta m-ar cauta pe mine oamenii. La asta ii caut eu :)

Dan M said...

io ma mandresc cu tren debrecen, varsovia, putina cracovia, casatorie si calugarie... poze de peste tot.

we all know why... nimica deosebit aci.

Liana said...

huh? now... i wouldn't say that :P

Dan M said...

why? adica? de ce? what do you mean?
nu s-o impiedicat nimeni de blogul meu cautand "cu ce deget ar trebui sa ma scarpin in nas":P...
am niste bloage banale... vreau si eu :P

Liana said...

statcounter.com my friend ;)