Thursday, September 04, 2008

Fara

Invatat, facut fituici... I'd say I'm covered for maine. Aflat ca s-ar putea sa imi mai storc creierii si pentru restanta pe care o aruncasem hat, departe, inainte de licenta, chestie nici prea rea, nici prea buna. E cu 2 taisuri, cum s-ar fi spus nu prea demult, pe baraj :)

So... ce am aflat azi? Ca materia mea cenusie a stagnat prea mult si necesita exercitiu intens. De unde se cumpara FIMO (si s-a si comandat, along cu alte chestii) asa ca in curand bucataria (oricum nefolosita la adevarata ei valoare most of the time partial pentru ca nu se sta prea mult pe acasa si atunci cand se sta nici eu nici a mea mama nu simtim nevoia sa o folosim) va folosi in scopuri de coacere. So, ceva amatori de cercei home - cooked? :)

Si gata pe azi. Si poate si pe maine.

4 comments:

Ambasadoarea said...

Si tu, Brutus, cu Fimo?! A innebunit lupu' di tot.

Si eu vreau sa incerc:D
Si am o banuiala ca atunci cand o sa se intample, iar dau foc la casa:|

Liana said...

Eu cred ca voi apela totusi la microunde. Ca si ciocolata calda tot acolo mi-o fac. Si spaghetele la conserva. Microundele astea sunt o inventie geniala pentru lenesii gen eu.

Anonymous said...

liana mama, din categoria "interzis in microunde" face parte si metalul si plasticul...asa ca nu stiu din ce speri tu sa iti faci agatatoarele fara sa ia foc ceva :p

eu ma abonez la ceva rotund albastru, si ceva incert ca forma rosu cu alb :p

pup si astept cu interes mirosul bucatariei tale, reactia lui milo si protestele cuptorului :))

Liana said...

Rosu cu alb va trebui sa astepte. Si promit sa pozez mirosul :P