Saturday, September 13, 2008

De ce pe jos nu poa' sa fie scrum?

Pentru ca - exceptand cazul in care "pe jos" e o bucata de ciment - covorul foloseste altor scopuri, nu pe post de scrumiera. Pentru scrum ai vreo 3 ustensile pe langa tine. Din care una home made.

Nu am chef de nimic, mi-e foame dar fostele masele se incapataneaza sa ma transforme intr-o anorexica, nu gasesc pe nicaieri o tema decenta pentru blog (a se citi "care sa imi placa mie") si mi-e lene sa ma apuc sa imi fac eu una, nu m-am dus la Radu pentru ca nu sunt in stare sa urmaresc 2 cuvinte coerente spuse de altii, l-am trimis azi pe unul direct la dracu (asta ca tot ar trebui sa fiu draguta cu oamenii 8 ore pe zi) pentru ca era iritant si urat, am tipat la El sa nu ma mai frece la cap cu chestii pe care ar trebui sa le fac fara sa fiu frecata la cap, ma calca pe nervi orice, am uitat sa imi cumpar tigari si la ora asta nu mai cobor nici platita, ceasul o sa sune dimineata la 7 si e DUMINICA, mai e 1 ora pana mi se schimba factura (si implicit limita de reincarcare) ca sa pot spune "sorry" ... si sunt mai mult decat incoerenta.

Mai e mult pana marti? :(

4 comments:

Anonymous said...

Google "blogger templates", gasesti o gramada, teme (care pot sa iti placa).
Pe jos poa` sa fie scrum, ca nu e mai important covorul decat placerea de a fuma si a nu fii cu ochii pe scrumiera.
Bine ai facut ca ai tipat, mai dai ma dracu pe astia cu aere de sef (chiar daca is sefi)
Daca totusi mergi dupa tigari, ia si un camel pls, iti dau banii pe mess :) (plus ca data viitoare iau eu)
Avand in vedere ca pana maine mai e o ora, marti vine imediat (nu vad logica dar na, incurajam cum putem)
P.S. Si s-a dus ala unde l-ai trimis, la dracu?

Liana said...

Cu blogger templates mi-am omorat niste chestii faine de pe blog (ma rog care imi placeau mie) si nu am mai stiut de unde le luasem sa le pun la loc.

Nu era un sef. Chiar sambata nu urla la mine. Si cu sefii nu am interactionat de atat de mult timp ca am uitat ce voce au. Era un tampit care simtea nevoia sa ma scoata la o bere si nu pricepea ca eu nu beau bere (decat atunci cand caut nemurirea ... ceea ce nu s-a mai intamplat de muuult).

Iau si camel, ca ma duc. Ce naiba sa fac pana la 12? Nu stiu exact cum imi dai banii pe mess, dar treaca :))

Dap, marti vine imediat... dar pana marti mai sunt 16 ore de jobat si 4 de naveta. Futu-i! (blogul meu, commentul meu, am voie sa zic futu-i!)

P.S.: Nu stiu. Cert e ca s-a dus undeva. Bosumflat. Mai bosumflat si mai chel decat atunci cand venise. Sper doar ca ramane dus.

Ioana C. said...

pt tigari cobor oricand:))

Liana said...

Eu nu. Daca ploua sau sunt adunati multi caini in fata blocului si e noapte... mai bine dorm :)