Sunday, September 07, 2008

In loc de Marlboro si Cola

Soundtrack: Johnny Cash - One



Da, ma, da! Sunt egoista si egocentrista si mai childish decat media (ca de aia a zis big bro azi ca facem chef de ... majoratul meu peste 1 luna), sunt moody si cu fite de copil tampit care vrea inghetata albastra in mijlocul drumului (prietenii stiu de ce), sunt irascibila de ma scot pe mine din minti, ma infurii la minut si rad peste 3, imi vine sa ma iau si sa ma duc pana la cluj pentru 4 ore in plus dar nu mi-as misca un deget sa imi iau ceva de mancare cand mi-e foame daca trec printr-o lene profunda, cica sunt rece si uit repede, am in minte mai multe detalii (ne)semnificative decat orice altceva, fac misto de oamenii care ma cer de nevasta (desi ei, saracii, vorbesc serios pe jumatate), fug de mine, de El cateodata, de oameni intotdeauna... and yet cica as fi nice and loveble and ... jeeeez! People actually like me! Asta da revelatie pentru azi. Asa ca ar trebui sa ma duc la Cluj dimineata?

3 comments:

Anonymous said...

"People actually like me!"
Restul sunt detalii.

Anonymous said...

Daca tot ai zis ca e asa frumos la Cluj eu zic sa mergi:P

Liana said...

@chrys: mai mult sau mai putin semnificative.

@zzeeuuuss: neah. cand o sa fac turism, o sa ma duc :)