Wednesday, September 10, 2008

Pete care nu ies cu Domestos

Ma, mie cand mi se pune cate o pata nu mai iese nici cu ... nimic. La un moment dat avusesem (thanks to Di and Seb) pata cu wsa. Dupa multe razboaie intergalactice, mi-a trecut. Adica ma mai joc si acum, dar nu ma mai trezesc noaptea sa trimit armate la atac sau alte prune din alea.

Pe urma, am avut pata cu prizee-ul, de unde am si capatat cate ceva. Mai tragic este ca pata asta nu a disparut nici acum si, cu o rabdare demna de cauze mai bune, imi astept ceasul si broasca de plus. Majorat, da? :)

De Pasti am fost la Radu si am invatat sa joc "Colonistii din Catan". Bun, nimic tragic pana aici. Doar ca, long live my best friend google, am invatat ca se poate juca online. Big mistake. Pentru ca acum pierd nopti cu colonistii vietii.

Am in camera tone de doze de Cola. Si de cand El cutreiera Europa si imi stie piticii colectionari de cutii, se inmultesc. Cutiile. Si piticii. Doar ca in loc sa stea ordonate si ele ca orice doze colectionate, ale mele stau insirate cam peste tot. Asta din gama "ce fata ordonata are mama". Doar ca in propozitia anterioara e vorba de sor-mea.

La capitolul "pitici colectionari" intra caiete, agende, pixuri, creioane (colorate sau nu), foi de toate natiile, cd-uri stricate pe care "o sa le lipesc eu candva undeva sa reflecte lumina" (cred ca asta era motivul).

Si pete care mi se pun usor (si ies greu spre deloc) mai sunt. Cand or sa imi mai vina, revin cu continuarea :D

11 comments:

Ambasadoarea said...

Oh, my God, ce-ai facut? Ai comis-o, asa-i? Ai spus adevarul... Bad idea, bad girl! Pai ce vrei acum? Sa ma mut pe prizee?!

Neahh, am sa rezist:)

Liana said...

Ce adevar? Ce-am comis? Ce tot zici acolo? :-s

Ambasadoarea said...

:))
Le-ai spus piticilor pe nume, fataaaa:D

Liana said...

Iubita, numai partial :))

Anonymous said...

De aici si pana la a pierde bani la poker, mai e doar jumatate de pas. Bafta :)
P.S. Pokerul e pata petelor.

Liana said...

Poker nu am stiut sa joc in viata mea. Decat oarecum vag dar oricum nu mi-a placut niciodata. Si oricum niciodata nu am destui bani pentru nevoile marunte de zi cu zi (tigari, cola, lene de mers pe jos, tenisi) asa ca nu tare ma vad jucand in viitorul apropiat. Sau in nici un fel de viitor for that matter.

La Micro-Oaka said...

poti sa joci pe dezbracate :D

Liana said...

True, true... Sa vezi atunci pete =))

Anonymous said...

Daca ajungi cumva sa joci pe dezbracate, vrem poze pe blogul tau photo :))

Liana said...

Ahahahaha!

Nu.

La Micro-Oaka said...

eu nu vreau poze. doar sa imi zici cum ai scos petele :P