Monday, September 08, 2008

Coffee ...

Nu o sa stiu in viata mea sa fac o cafea ca lumea. Tin minte momentul exact in care – eu fiind foarte kinder pe atunci – tata a avut ceva musafir si mi-a rugat sa produc una bucata cafea. Si am produs. Doar ca – inepatoare in ale cafelei fiind eu in acel exact moment – a iesit o chestie… ciudata. Un soi de apa colorata, fara gust, fara miros, fara nimic. Am retinut critica de atunci (cu toate ca a fost facuta razand), ca era vara, culoarea aragazului (cu care nu stiu ce s-a intamplat de-a lungul istoriei), tricoul cu dinozaur in relief pe care il purta tata… deci s-a retinut. Nah, si de atunci de fiecare data cand fac cafea… pun, frate! Cafea, that is! Aceeasi cantitate de cafea, chiar daca variaza cantitatea de apa. Mama nu se mai risca de mult sa bea cafea by Liana, ca tine la inima ei. Si o inteleg. Baietii de la firma de paza s-au riscat o singura data sa stea treji cu licoare maronie by Liana. SI de atunci ma refuza politicos si beau ceai de fructe. Probabil cafeaua o beau in locuri unde oamenii au simtul masurii. El ma vrajeste frumos cu cafea pe bordura de fiecare data cand vine vorba de “bem o cafea?”. Se aceepta daca e ness si e facut in ditamai paharul Pepsi (da, Pepsi).

Unde vroiam sa ajung? Well, azi noapte pe la 4 eu inca nu eram acasa din motive de job nu al meu si la 8 a sunat ceasul. SI ceasul care s-a afirmat a si fost bagat in seama pentru ca m-a lovit constiinta. Sau ceva de genul asta. Trebuia sa ajung sa fac raze la dinti si apres sa imi misc monumentul pana la Deva. Toate pana la ora 11, chestie care s-a si intamplat. DAR… cu 4 ore dormite azi noapte (irelevant ca ieri am dormit ca dupa schimb de noapte… desi schimbul de noapte tot cu genele lipite a avut loc), riscam sa adorm cu capul pe tastatura pe care tocmai o chinui. Asa ca mi-am ignorat lenea si am facut cafea. Care, cu cantitati industriale de zahar si lapte tot gust de esenta de cafea are. Sunt curioasa peste cate saptamani mai dorm eu dupa ea. Si toate astea pentru ca pe la 8 ani, vara, am facut un ibric de apa colorata. :)

Oricum, in sesiune e de apreciat stilul meu de a face esenta de cafea. Plus ca, lumea care stie ce chestie produc eu, ma scuteste de actiune :D So I guess in tot raul e si un bine…

Deci MASH. Pana la 7. Si vreau campania “pro apa si sapun si folosirea lor” inapoi in microbuze. Hipiotii naibii! Dar despre asta in alt episod. MASH. :)

4 comments:

Anonymous said...

Chiar n-ai nici o scuza ca nu stii sa faci o cafea buna :))

Liana said...

=)) Adica si definitia ta de cafea e "hai sa nu dorm 24 de ore de la juma' de cana"?

Anonymous said...

1/8 din cana, cafea, 3/4 din cafea, zahar, apa fiarta la 83 de grade. Fara asa ceva zilnic, nu functionez :).
Doua lucruri vreau sa vad dimineata, ochii iubitei si cafeaua, nu neaparat in ordinea asta :))

Liana said...

Ahahahahahahaha! Stiu ce vrei sa zici, am si eu un speciment d-asta "acasa". Singura variatie e ca "cafeaua" se bea dupa trezirea prealabila cu Cola si Marlboro :)