Wednesday, September 03, 2008

Vaicareala mascata :)

Dupa mult backspace peste randurile in care ma vaitam, m-am calmat. Rau de tot. Atat de rau ca am cazut intr-o stare insensibila. Evident nu m-am trezit la 8, cum spuneam aseara atat de hotarata. Evident nu am terminat materia pana la ora asta. Evident... So what? Nu o sa mut muntii in 2 zile. Dar o sa ii clintesc suficient sa am o singura restanta inainte de licenta. Again ma intreb cine m-a trimis pe mine la Poli. Again mi se raspunde de departe cu ploaie si calm ca "trece, Liana". Si mi se fac eternele promisiuni de balaceala duminica. Poate totusi duminica asta se vor alinia ceva planete si se va intampla si balaceala pe care o vreau cam de la inceputul verii. Si poate ar trebui sa anunt lumea ca traiesc, sa vad cum arata terasa de la castel... poate maine, daca nu o sa adorm in drum spre casa.

Si e pointless blogul asta. Dar e ... pauza mare, in care ignor patul nefacut, dezordinea din camera si mai ales de pe birou, cursurile "organizate" pe covor, totul. So I guess... have a nice day :)

10 comments:

Ambasadoarea said...

Cred ca dezordinea e al doilea nume al meu;)

Have a nice day too!

Liana said...

Al meu e ala de baza :))

Ambasadoarea said...

Mare dementa esti, fata:))

Liana said...

Fata... X(X(X(???

Ambasadoarea said...

Da, iarta-ma. "Iubita" era mai potrivit:D

Liana said...

You're trying to drive me cucu, right?

Ambasadoarea said...

IHI.

Si sunt sigura ca o sa-mi iasa:)) Cu inca putin efort.

Liana said...

You're almost there... iubita :P

Ambasadoarea said...

:))

Hai fie, inspiratia fie cu tine si bafta multa;)

Dai o bere ca te-am stimulat:D

Liana said...

O dau, cum sa nu o dau? :) Cu prima ocazie :D